maandag 16 juli 2012

Stampin' Up komt naar Nederland

Hallo allemaal, 

Welkom op dit nieuwe blog, wat speciaal in het leven is geroepen voor het prachtige, Amerikaanse stempelmerk Stampin' Up. 

Mijn naam is Maaike de Ridder-Sack

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Stampin' Up, een zeer groot stempelmerk uit Amerika, 
eind 2012 naar Nederland komt. 

Ik maakte voor het eerst kennis met dit stempelmerk in 2008, toen ik bij een vriendin een catalogus in mijn handen kreeg van deze Amerikaanse firma. Ik was meteen verkocht!

Het mooie van Stampin' Up is dat zij een compleet assortiment stempels verkopen, gecombineerd met de prachtigste kleuren inkt en daarbij in dezelfde kleuren papier, lint, knoopjes en nog heel veel meer, kijk maar naar onderstaande foto.



18 mei 2008 heb ik een mailtje gestuurd naar Stampin' Up (kortweg SU), met de vraag of ik misschien demonstratrice kon worden in Nederland voor hun stempelmerk. Helaas was dat toen nog niet mogelijk. 

Nu, ruim 4 jaar later, komt mijn droom uit. 

Inmiddels ben ik al de eigenaresse van webwinkel www.scrapmydream.nl en geef ik, samen met de leden uit mijn designteam, regelmatig workshops in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord. 
Op zaterdag 1 september houden we zelfs een open dag met een leuke Make & Take. 

Dit is dus de perfecte gelegenheid om dit te combineren met Stampin' Up. 

Lijkt het je leuk om straks ook meer te weten van Stampin' Up, de workshops, de eventuele mogelijkheid om zelf demonstratrice te worden, of wil je gewoon wat vragen,stuur me dan een mailtje.
Dit kan je doen op stampinupholland@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten