dinsdag 18 september 2012

Kaartje voor Caro

Hallo allemaal,

Gisteren, maandag 17 september, was Caro jarig! Ik heb voor haar onderstaand kaartje gemaakt.


en hier nog even een foto van hoe die is wanneer je hem opent


Grappig hè? Ik neem aan dat Caro hem inmiddels gekregen heeft, maar dat moet haast wel want ik heb hem vrijdag al verstuurd. 

Ik kreeg dit idee aangeleverd door onze vriendin Ankie, die het weer had gezien op het blog van Dawn Griffith.

Nu maar hopen dat zij niet eenzelfde kaartje naar Caro heeft gestuurd!

De gebruikte materialen zijn: 

Designpapier uit de serie Washington Apple
Inkt: Ruby Red
Brads: Flower Brights Collection 
Cardstock: Apricot Appeal
Stempelset: Flight of the Butterfly

Hoop dat jullie hem ook leuk vinden!

groetjes en een fijne dag verder! 

Maaike

4 opmerkingen:

  1. oh ja die kaart heb ik ook gezien bij dawn.

    Leuk gedaan maaike.

    lieve kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, leuk effect als je hem opent. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch goed hè als ik zo af en toe eens leuke ideetjes door stuur :-)?
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt, en nee ... ik heb niet eenzelfde kaartjes gestuurd. Dus wees gerust. Groetjes en tot gauw, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen