dinsdag 16 oktober 2012

Uitslag prijsvraag

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden heb ik een prijsvraag uitgeschreven en gevraagd welke stempelset Ankie van de Polder had gebruikt bij onderstaande kaart.


Het juiste antwoord was Lovely as a Tree en werd gegeven door 11 personen.

Ook vandaag was mijn zoon Lennert weer mijn assistent bij het bepalen van de winnares en dat is geworden: 

Carla van der Meij

Carla, wanneer ik de komende dagen mijn eerste Stampin' Up! bestelling binnen heb, zal ik een leuke goodie bag voor je maken als prijs.

Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee!

groetjes,

Maaike

5 opmerkingen:

  1. Ha Carla,
    leuk dat je het goede antwoord wist en dat je nu ook nog de goodie bag gewonnen hebt. Van harte gefeliciteerd met je prijs. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewonnen....WOW Wat leuk.....dank je wel assistent Lennert...en Maaike voor de leuke prijsvraag.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan hoor Carla, je hebt het verdiend! Het pakketje is inmiddels onderweg! Wanneer je er iets leuks van gemaakt hebt, zou ik het leuk vinden, wanneer jij dat ook wilt natuurlijk,om er een bericht van te plaatsen op dit blog!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 'goodie'- vlop is aangekomen en wat een leuke verrassing...mijn weekend kan niet meer kapot!
    Een berichtje kan ik altijd achterlaten, maar ik heb zelf geen blog dus kan ik je niet laten zien hier wat ik 'eventueel' gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen