maandag 1 juli 2013

Internet party !!!

Hallo allemaal,

Aangezien a.s. dinsdag de nieuwe jaarscatalogus van Stampin' Up! in gaat, wil ik dat vieren met een internet party!!!

Wat houdt dat in?

Iedereen, die van dinsdag 2 juli tot en met vrijdag 5 juli een bestelling doet van € 25,-- of een veelvoud hiervan krijgt van mij één of meerdere nummers. Hiermee doe je mee met een verloting van hostess sets, die met deze verzamelbestelling verdient gaan worden. Hoeveel dat er zijn, is nu nog niet bekend, maar hoe meer er besteld wordt, des te meer sets er zijn! 

Per € 25,-- ontvang je een nummer, dus bij € 50,-- twee nummers, bij € 75,-- drie nummers enzovoorts!


Zaterdag 6 juli gaat de hele order naar Stampin' Up! en zal ik de winnaars bekend maken!

Stuur je bestelling naar stampmydream@gmail.com

groetjes en veel plezier met Stampin' Up!

Maaike

P.S.: Als bijdrage in de verzendkosten (van SU naar mij en meteen daarna door naar jou) reken ik € 4,95 per bestelling met verzending naar een DHL servicepunt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten