vrijdag 13 september 2013

Mystery Hostess Party

Goedemorgen allemaal, 

De rest van de maand september hou ik een Mystery Hostess Party in mijn online shop van Stampin' Up!


De party loopt tot en met maandag 30-09-2013 20.00 uur.

Aan het einde van deze maand trek ik uit alle bestellingen een Mystery Hostess en zij krijgt de verdiende hostess credits. 

Je eigen bestelling wordt in de tussentijd gewoon verwerkt bij Stampin' Up! en loopt dus geen vertraging op.

Hoe gaat dit nu in zijn werk? 

Eenvoudigweg komt het hierop neer dat je op mijn blog aan de rechter zijkant bovenaan een icoon (de blije baby) vindt, waarop je kunt drukken en dan kom je vanzelf in de Online Store van Stampin' Up! 

Daarna ga je naar products en kan je op onderwerp producten uitzoeken, bijvoorbeeld punches of stamps, maar je kunt ook de catalogus downloaden (als je die nog niet hebt!). 

Aan het einde van je bestelling wordt er gevraagd of je een Hostess Code hebt. Hier vul je de volgende code in: KG3ZFSWU

De betaling geschiedt via een creditcard. 

Mocht je nu geen creditcard hebben, stuur dan je bestelling per mail naar mij via stampmydream@gmail.com . Ik voeg hem dan zelf toe aan deze Mystery Hostess Party.

Zijn er nog vragen, dan hoor ik die graag! 


groetjes en een fijn weekend! 

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten