dinsdag 22 oktober 2013

Van 22 tot en met 28 oktober: 25% korting op 25 stempelsets !!!

Hallo allemaal,

Vandaag is het zover en kan je je slag slaan. Wil je nog inkopen doen voor Sinterklaas of Kerst, dan is hier de kans om dat te doen met maar liefst 25% korting op 25 stempelsets !


We vieren de 25ste verjaardag van Stampin' Up! gedurende het hele jaar, maar van 22 tot en met 28 oktober blazen we het feestje nog even extra op! Je kan kiezen uit maar liefst 25 stempelsets.

Neem snel een kijkje via deze (link) in mijn online store. Je vindt de online store ook op mijn blog rechts bovenaan (de lachende baby). Bij bestellen via de online store moet je betalen via een creditcard.

Heb je geen creditcard om mee te betalen, stuur mij dan een email met je wensenlijst naar stampmydream@gmail.com en we regelen de betaling op de normale manier. Maar, dan moet je er extra snel bij zijn, want ik kan pas bestellen wanneer de betaling rond is!

Je kan ook, wanneer je dat prettig vindt, HIER een lijst downloaden met alle stempelsets. 

Vier het feestje met me mee, want deze uitzonderlijke kans krijg je nooit meer!

Fijne verjaardag !!!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten