zaterdag 12 oktober 2013

Halloween traktatie en Hostess set "Perfectly You" kado bij een bestelling van € 100,-- of meer.

Hallo allemaal,

Het duurt nog eventjes en dan is het weer Halloween. Zelf heb ik niet zoveel met Halloween, maar ja, ik woon in een straat waar wel een stuk of 20 a 25 kinderen verkleed langs de deuren komen en dan is het toch leuk om een lekkere traktatie paraat te hebben, toch?

Tot vorig jaar gaf ik steeds snoep, wat ik gewoon in de winkel kocht. Maar ... dit jaar heb ik er ook een leuke traktatie van gemaakt (althans, dat vind ik zelf).


Wanneer we een bestelling binnen krijgen van Stampin' Up! zit er altijd ter opvulling in de doos van dat bruine papier. Dit papier heb ik uitgevouwen en daar heb ik langwerpige zakjes van gemaakt.

Vervolgens heb ik deze zakjes bestempeld met een stempel uit de set "Perfectly You", wat een hostess set is uit de huidige Herfst/Winter catalogus en hieraan een label gehangen, die ik heb gemaakt met een stempel uit de stempelset "Halloween Bash", uit deze zelfde catalogus.

In het zakje zit een lolly en mijn visitekaartje, want ik hoop op deze manier toch ook een beetje reclame te maken in de buurt.

Normaal gesproken kan je een hostess set pas aanschaffen wanneer je als gastvrouw (hostess) een party laat geven thuis en er voor meer dan € 200,-- verkocht is tijdens de party.

Nu wil ik voor de verandering de hostess set "Perfectly You" kado geven wanneer je een bestelling plaatst van € 100,- euro of meer. Deze aktie loopt tot en met zaterdag 19 oktober. 
Deze stempelset is, zoals je ziet, niet alleen te gebruiken voor Halloween, maar voor verschillende hoogtij dagen in het jaar, zoals Valentijnsdag, verjaardag, Kerst enz.

Je spullen worden na 19 oktober besteld en daarna door mij verstuurd via DHL naar een servicepunt bij jou in de buurt. De verzendkosten hiervoor zijn € 4,--.

Je kunt je bestelling sturen naar stampmydream@gmail.com. 

Gebruikte materialen:

Stempelsets:
Perfectly You (Hostess set) (zie bovenstaande aktie!)
Halloween Bash, pag. 21c(Herfst/Winter catalogus), 130577, € 24,95 (wood) of 130580, 19,95 (clear)

Carstock:
Very Vanilla, pag. 145, 106550, 40 vel A4, € 9,75

Inkt:
Pumpkin Pie, pag. 143, 126945,  € 6,50
Basic Black, pag. 145, 126980, € 6,50

Marker:
Pumpkin Pie, pag. 143, 105115, € 3,95

Lint:
1/8" Taffeta Ribbon, Pumpkin Pie, pag. 173, 119253, 9,1 mtr., € 6,95
1/8" Taffeta Ribbon, Basic Black, pag. 173, 119261, 9,1 mtr, € 6,95

Gereedschap:
Big Shot Die-Cutting Machine, pag. 184, 113439, € 104,95
Framelits Labels Collection, pag. 186, 125598, € 29,95

Nou, ik ben benieuwd wat jullie van mijn traktatie vinden.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten