zaterdag 5 oktober 2013

Wil jij ook Stampin' Up! producten bestellen met 20 - 30% korting?

Schrijf je dan nu in!

In het kader van het 25-jarig jubileum van Stampin' Up! worden er een aantal acties gehouden dit jaar.

Eén ervan is dat je je voor slechts € 25,-- kan inschrijven bij Stampin' Up! en daarmee kan profiteren van alle voordelen die je als demonstratrice hebt!


Tijdens de aktieperiode van 7 tot en met 21 oktober is alleen de speciale € 25,-- starterkit verkrijgbaar, waarbij je Stampin' Up! producten krijgt ter waarde van € 26,95.Je mag deze producten zelf uitkiezen!!!

Daarnaast zit er in je starterpakket een zogenaamde business pack, met daarin
- een aantal jaarlijkse catalogi
- een aantal herfst/winter catalogi
- Getting Started DVD met handige uitleg over hoe je zakelijk kunt starten (als je dat wilt)
- Orderformulieren
- Uitnodigingskaarten

Maar ... ook wanneer je alleen voor jezelf en/of een vriendin en/of familie wilt bestellen bij Stampin' Up! met een flinke korting is het al de moeite waard om je in te schrijven!
Je krijgt namelijk na dit eerste starterspakket de gelegenheid om binnen 45 dagen een bestelling te doen met maar liefst 30% korting!

Bovendien, wanneer je binnen 30 dagen een bestelling plaatst van € 200,-- of meer, dan krijg je een gratis stempelset naar keuze uit de jaarlijkse catalogus. Deze ontvang je bij een demonstrator bestelling in december.

Elke volgende bestelling krijg je sowieso 20% korting! 

Wat moet je hiervoor doen?

Ga via deze link http://www.stampinup.net/esuite/home/stampmydream/ naar mijn webshop van Stampin' Up! en klikt vervolgens op "join the fun".

Op de volgende pagina klik je nog eens op "join now" en vervolgens vink je tweemaal een Agreement aan wanneer je ermee accoord gaat. Daarna wijst het allemaal zichzelf!

Heb je toch nog vragen, dan kan je me altijd bellen.
Gedurende de periode van 7 tot en met zaterdag 19 oktober heb ik namelijk vakantie en kan ik je meteen te woord staan.
Bel me gerust op 06-12949293 en ik zal alles doen om je vragen te beantwoorden (niet op zondag a.u.b.)
Je kan me ook een email sturen via stampmydream@gmail.com. 

Let op: Deze actie geldt alleen van 7 tot en met 21 oktober 2013 !!!

Vanaf het begin dat Stampin' Up! in Nederland is, en dat is 8 oktober al weer 1 jaar, ben ik zelf ingeschreven als demonstratrice en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!

Graag hoor ik van je!

groetjes,

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten