maandag 19 mei 2014

Workshop bij de politie Rotterdam Noord

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik het zo druk gehad, dat ik niet eens de tijd had om te bloggen. Maar, allemaal leuke dingen hoor! Mij hoor je niet klagen!

Donderdag mocht ik een workshop geven bij de politie Rotterdam Noord. Er waren niet zoveel gegadigden, maar dat had te maken met het feit dat de administratieve krachten die dag toevallig net zelf een bindingsdag hadden, en ja, dan ga je niet ook nog eens 's avonds workshoppen met elkaar.

Maar goed, er waren toch nog 5 personen en met elkaar hebben ze onderstaande kaarten en notitieboekjes gemaakt.


Eigenlijk is dit het resultaat van 4 van de 5 dames, want één van hen was al naar huis op het moment dat de foto gemaakt werd.

Al met al heeft iedereen het erg naar z'n zin gehad en ik werd al weer uitgenodigd om volgend jaar terug te komen, maar dan met de dames van de administratie erbij!

Lijkt het jou nu leuk om op je werk of via een sportvereniging, damesclub of wat dan ook met een aantal dames (heren mogen ook) een workshop te volgen, laat het me dan even weten. Binnen een straal van 50 km rondom Rotterdam kom ik graag op locatie. Ook leuk via een personeelsvereniging!

Stuur me dan even een mailtje via stampmydream@gmail.com

Natuurlijk kan je ook altijd bij mij in mijn eigen workshopruimte een workshop komen volgen. Deze wordt sowieso iedere 1e donderdagavond van de maand gegeven. Hou hiervoor dit blog in de gaten. 

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten