woensdag 18 juni 2014

Koopjes te halen bij Stampin' Up!

Hallo allemaal,

Al eerder heb ik jullie bericht dat er een Retired List is van de spullen die er eind deze maand uitgaan bij Stampin' Up! Maar ... er is nog veel meer!!! Behalve de items in de Retired List en de Weekly deals staan er ook her en der leuke afgeprijsde artikelen.

Omdat ik nogal nieuwsgierig aangelegd ben, ben ik zelf eens gaan snuffelen in de webshop en ik kwam écht hele leuke KOOPJES tegen!

Wat dacht je bijvoorbeeld hiervan?


Morning Post Alphabet Clear-Mount Stamp Set (126592)
Prijs: van € 45,95 voor slechts € 27,57


Of dat geweldige Designer Series Papier van vorig jaar?



Tea For Two Designer Series Paper (129311)
Prijs: van € 13,25 voor slechts € 5,29  

Of deze stempelset?


Delightful Dozen - Clear-Mount Stamp (122652)
Priis: van € 31,95 voor slechts € 19,17

En zo zijn er nog veel meer koopjes te vinden, naast de Retired List en de Weekly Deals. Maak gewoon een rondje langs alle genoemde producten aan de linker kant van de webshop en wie weet wat voor leuks jij nog tegenkomt?

Wil je iets bestellen, dan kan dat natuurlijk via de webshop, mits je in het bezit bent van een creditcard. Dit is op dit moment het enige betaalmiddel wat je daar kunt gebruiken.

Maar ... natuurlijk kan je ook mij een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com en dan maak ik een customer order voor je aan. Na ontvangst van je betaling worden de artikelen direct van Stampin' Up! naar jouw huisadres gestuurd.

Wees er wel snel bij, want OP = OP !!!

Veel snuffelplezier!

Maaike













   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten