vrijdag 12 september 2014

Project Life scrap avonden in Rotterdam Ommoord

Hallo allemaal,

Iedere 3e donderdagavond van de maand wil ik gaan scrappen volgens het principe van Project Life.


Zelf ben ik al even bezig geweest naar aanleiding van een weekendje Terschelling en ik ben van plan om nog veel meer van dit soort projecten te gaan maken.




De kosten van deze avond zijn € 7,50 en hiervoor krijg je koffie/thee met wat lekkers en natuurlijk frisdrank. 

Wanneer je een bestelling plaatst van € 29,95 of meer, krijg je € 5,-- korting op de avond en betaal je dus slechts € 2,50 !!!

De spullen die je wilt gebruiken zoals Project Life Photo Pocket Pages, Journaling Pens, Project Life Card Collections en Accessory Packs schaf je aan via mij bij Stampin' Up! 

Wanneer je van tevoren weet wat je wilt maken, is het het makkelijkst om dit uiterijk op zaterdagavond voor 20.00 uur voor de PL avond aan mij door te geven (in dit geval dus zaterdag 13 september voor 20.00 uur) , zodat het op de avond zelf binnen is en je er meteen mee aan de slag kunt! 


Natuurlijk kan je steeds de reeds eerder aangeschafte materialen meenemen, wanneer je met een project verder wilt gaan! 


Wellicht is het ook leuk om op deze avonden kaartjes uit het Project Life assortiment met elkaar te ruilen! 

De enige voorwaarde is wel dat we alleen Project Life kaartjes en materiaal gebruiken van Stampin' Up!

Het gebruik van ponsen, big shot, stempels, inkt enz. zit bij de prijs inbegrepen!

Doe je gezellig met me mee?

Waar?        In mijn gezellige workshopruimte in Rotterdam Ommoord
Wanneer?  Iedere 3e donderdagavond van de maand
Hoe laat?   Van 19.00 - 22.00 uur 

 


De eerste avond zal a.s. donderdag 18 september zijn!  

Let op: In oktober zal de avond worden gehouden op 23 oktober, omdat ik op 16 oktober naar de Conventie van Stampin' Up! in Brussel zal gaan.


Opgeven voor deze avond(en) kan via stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten