vrijdag 14 november 2014

Kaart van het personeelsfeestje van Groenteboer Cor van de Polder & dochter van vorige week vrijdag

Hallo allemaal,

Vorige week vrijdag 7 november hadden we een gezellig personeelsfeestje met de personeelsleden van groenteboer Cor van de Polder & dochter.

Er waren 7 gezellige dames die deze workshop volgden en één van de kaarten die we gemaakt hebben staat hieronder.


Weet niet meer waar ik de inspiratie vandaan gehaald heb, volgens mij op Pinterest, maar dan met andere kleuren. Vind hem wel leuk geworden.

Wil je zelf ook eens een workshop bijwonen bij mij in Rotterdam Ommoord, neem dan HIER eens een kijkje om te zien of er iets voor je bij zit.

Dit geldt dus ook voor personeelsfeestjes!

groetjes,

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ehh, volgens mij was deze van de workshop van vrijdagavond toch? Maar anyway, hij is gewoon leuk geworden en ik ga hem zeker nog een keer maken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, je hebt helemaal gelijk! Ja, dat heb je hè, wanneer je meerdere workshops in één week geeft. Ik ga het gelijk veranderen!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen