zondag 21 december 2014

Many Merry Stars ter decoratie in de winkel van mijn schoondochter Kelly

Hallo allemaal,

4 weken geleden heeft mijn schoondochter Kelly, die onlangs haar diploma goudsmid heeft gehaald, een winkel geopend in Hoogvliet in winkelcentrum de Binnenban.

Zij had mij bezig gezien met de Many Merry Stars Simply Created kit en vroeg me of ik ter decoratie in haar winkel een aantal sterrendoosjes voor haar wilde maken.

Natuurlijk wilde ik dat wel! Wat een eer!



Zij verkoopt, behalve sieraden van merken als Silk en Bernstein, horloges van o.a. Vendoux, Timberland en Maserati ook tassen van Bulaggi.

Maar, waar ze werkelijk heel goed in is, is het zelf ontwerpen van sieraden en het repareren van sieraden, wat ze allemaal in haar eigen werkruimte in de winkel doet!

Samen met mijn zoon Lennert hoopt ze hier een goede toekomst op te bouwen en natuurlijk wens ik hen heel veel succes daarmee!

Hieronder een impressie van de opening van de winkel op 21 november jl.



Natuurlijk moest er geproost worden op deze opening!


Mooie boeketten bloemen en planten heeft ze gekregen en zelfs een heuse toespraak van de vertegenwoordiger van de gebiedscommissie.
 


En hier kwam dan ook haar eerste échte klant. Wij, als familie, hadden natuurlijk al het één en ander ingeslagen!


Familie, vrienden en bekenden kwamen haar opening meemaken.


En ik gaf haar haar eerste klusje, het kleiner maken van mijn zojuist gekochte horloge. 


Op zaterdag 22 november bracht zelfs Sinterklaas met zijn zwarte pieten een bezoekje. Kelly had voor hem ook een leuk presentje ter ere van de opening van haar winkel. 


Kelly en Lennert, ik ben super trots op jullie dat jullie dit samen voor elkaar gekregen hebben. Ik wens jullie alle goeds toe met deze prachtige winkel!

liefs,

Maaike


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten