dinsdag 21 april 2015

Koop nu Retired producten met kortingen tot maar liefst 50% !

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag zijn de Retired producten te koop bij Stampin' Up! met kortingen tot maar liefst 50%.


Dit zijn de producten, die straks niet meer in de nieuwe catalogus, die per 2 juni uitkomt, terug gaan komen.



Wanneer je producten wilt hebben, kan je dat het beste doen via mijn webwinkel. Dat is de snelste manier. Je ziet dan meteen of al je gewenste producten nog op voorraad zijn, want voor deze items geldt OP = OP !

Heb je geen creditcard, dan kan je ook mij een mail sturen via stampmydream@gmail.com!
Maar ... aangezien ik overdag werk, kan ik pas 's avonds bestellen en loop je dus de kans om achter het net te vissen.

Deze bestellingen zal ik overigens PER PERSOON en niet als verzamelbestelling bestellen, om niet te hoeven wachten op anderen. Je betaalt per bestelling € 5,95 verzendkosten en je producten worden direct van Stampin' Up! bij je thuis bezorgd. Geef me dus bij je bestelling wel meteen je adres én je telefoonnummer door en maak, nadat ik je heb doorgegeven wat het totaalbedrag is, het verschuldigde bedrag direct over.

Nou, iedereen succes met bestellen en graag tot mails!

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten