woensdag 8 juli 2015

Workshop Stempelset in de hoofdrol met deze keer de stempelset "Awesomely Artistic"

Hallo allemaal,

Deze maand hou ik de workshop Stempelset in de Hoofdrol op donderdag 16 juli.

Ik heb gekozen voor de ontzettend mooie set "Awesomely Artistic".


Het is een geweldig gave set, waar je ontzettend veel kanten mee op kan, dus ik zou zeggen, kom gezellig mee doen.

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.00 tot ca. 22.00 uur en kost € 17,50.

Maar ... wanneer je de te gebruiken stempelset aanschaft, ontvang je € 5,-- korting op de workshop.

Neem je een nieuwe introducĂ©e mee, dan krijg je ook € 5,- korting op de workshop.

Kortom, wanneer je het handig aanpakt, kan je al voor € 7,50 een workshop komen doen! 

Geef je bestelling uiterlijk vrijdag  10  juli 20.00 uur door, want dan ligt deze voor je klaar op de workshopavond.

Je kan je opgeven door een mail te sturen naar stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag!).

Ik zie je graag!

groetjes,


Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten