zondag 8 oktober 2017

5-jarig jubileum

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik me heb ingeschreven bij Stampin' Up! als demonstratrice. Wat is die tijd voorbij gevlogen!

In eerste instantie schreef ik me natuurlijk in vanwege de korting van 20% die je krijgt wanneer je ingeschreven bent en ik had natuurlijk helemaal niet gedacht dat ik nu, 5 jaar verder, een onwijs leuk team zou hebben met ruim 50 enthousiaste teamleden.

Vorige week zaterdag hebben we nog een gezellig teamuitje gehad, met een deel van het team. Helaas kon niet iedereen mee, maar we waren toch met een leuk groepje en hebben ondanks de regen toch een erg leuke dag gehad. Eén van de dingen die we hebben gedaan is een rondvaart met de watertaxi in Rotterdam en de kapitein vond het erg leuk om met deze groep dames wat scherpe bochten te maken!

Voor een uitgebreid verslag en heel veel foto's kan je kijken op mijn persoonlijke Facebook pagina of op mijn zakelijke pagina van Stamp My Dream op 2 oktober. 

Wat zijn nu de voordelen om een Stampin' Up! demonstratrice te zijn in mijn team?
- 20 - 25% korting op alle producten
- Je bent als eerst op de hoogte van nieuwe producten
- Je mag nieuwe producten meestel een maand eerder aanschaffen dan overige klanten
- Je wordt lid van een leuk en inspirerend team
- Eenmaal per jaar een gezellige teamdag in Rotterdam
- Eenmaal per jaar een gezellig teamuitje. Vorig jaar was dit in Delft en dit jaar in Rotterdam.
  Maar we gaan zeker ook andere steden aandoen. 
- Je kan bij mij altijd terecht met vragen en voor advies

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer dingen op te noemen.

Lijkt het je nu ook leuk om demonstratrice te worden voor Stampin' Up! in mijn team? Stuur me dan eens geheel vrijblijvend een mailtje via stampmydream@gmail.com

Bellen mag natuurlijk ook via 06-12949293.

Denk je nu dat is niets voor mij, maar wil je wel Stampin' Up! producten bestellen, kijk dan eens naar alle extra aanbiedingen voor deze feestelijke maand!

Let op: sommige aanbiedingen lopen tot 10 oktober, anderen tot en met 31 oktober!

groetjes,

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten