dinsdag 2 januari 2018

Myths & Magic, Card in a Box

Hallo allemaal,

Allereerst natuurlijk iedereen een geweldig, gezellig, creatief, maar bovenal gezond 2018 toegewenst! Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad?

Ik ben gisteren lekker voor mezelf aan het knutselen geweest met m'n nieuwe Stampin' Up! spulletjes, die ik aan heb kunnen schaffen uit de nieuwe lente/zomer catalogus. Dat is één van de voordelen van ingeschreven staan bij Stampin' Up! Je hebt dan een maand eerder  de tijd om al deze nieuwe spulletjes te bestellen en te gebruiken.

Een hele tijd geleden heb ik eens een zogenaamde Card in a Box gemaakt en er staat zulk leuk papier in de nieuwe catalogus, wat daar helemaal geschikt voor is, namelijk de Myths & Magic Designer Series Paper. De tekst heb ik gestempeld met stempels uit de bijbehorende stempelset Magical Day.

Kijk maar eens wat ik ervan gemaakt heb...


Je kan deze Card in a Box gewoon opvouwen, zodat je hem ook per post kan versturen. 


Nou, is dat leuk of niet?

Vanaf woensdag 3 januari kunnen jullie zelf bestellen uit de nieuwe lente/zomer catalogus. Dit kan natuurlijk via mijn webwinkel, of je stuurt een mail naar stampmydream@gmail.com.

Bovendien gaat vanaf morgen ook de Sale-A-Bration periode in en kan je hele mooie artikelen gewoon GRATIS verkrijgen bij een bestelling vanaf €60,-.

Mocht je jezelf willen inschrijven als demonstratrice, hou dan mijn blog in de gaten, want morgen komt er een hele leuke aanbieding voorbij!

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten