zaterdag 3 februari 2018

Workshop Stempelset in de Hoofdrol met de Truly Tailored stempelset en de stempelset In de Bloemetjes Zetten

Hallo allemaal,

Donderdagavond 8 februari geef ik weer de volgende Stempelset in de Hoofdrol workshop.

Deze keer heb ik gekozen voor twee stempelsets en dat zijn de

Truly Tailored

met de bijbehorende 
Tailored Tag Punch


en de Nederlandse set

In de Bloemetjes Zetten
met de bijbehorende 
Petals & More Thinlits Dies


De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord op donderdag 8 februari van 19.30 tot circa 22.00 uur. 

De kosten zijn €17,50 en dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers en frisdrank. Natuurlijk staat er ook iets te knabbelen op tafel. 

Maar ... wanneer je één van de twee stempelset aanschaft, dan krijg je €5,- korting op de workshop.

Wanneer je één van de twee bundels aanschaft, dan krijg je €7,50 korting op de workshop.

Wanneer je beide stempelsets aanschaft, dan krijg je €10,- korting op de workshop.

En ... wanneer je beide bundels aanschaft, dan krijg je €12,50 korting op de workshop. 

Neem je een nieuwe introducé mee, dan krijg je ook nog eens €5,- korting op de workshop. 

Met andere woorden, je kunt de workshop zelfs HELEMAAL GRATIS volgen wanneer je beide bundels koopt én een introducé meeneemt! 

Vind je het leuk om mee te doen met deze workshop, stuur me dan een mailtje via stampmydream@gmail.com. 

Wanneer je jouw bestelling plaatst voor maandagmiddag 12.00 uur, dan ligt deze voor je klaar tijdens de workshopavond! 

Natuurlijk kan je ook een bestelling bij mij plaatsen wanneer je de workshop niet wilt volgen. 

Wanneer je je bestelling bij mij in Rotterdam Ommoord op komt halen, dan zijn de verzendkosten voor mij. 

Woon je wat verder weg, dan zijn de verzendkosten €5,95, maar ... komt de bestelling boven de €50,-, dan neem ik deze kosten voor mijn rekening! 

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten