woensdag 1 augustus 2018

BONUS dagen bij Stampin'Up! én VERHUIS KORTING bij mij!

Hallo allemaal, 

Stampin'Up! heeft weer een te gekke aktie en ik doe er een schepje bovenop! 

In de maand augustus ontvang je bij iedere bestelling van €60,- een code, waarmee je in september €6,- korting krijgt op een volgende bestelling! Bestel je nu voor €120.-, dan krijg je uiteraard twee codes, die je apart van elkaar/of tegelijk in september kunt gebruiken. Is dat gaaf of niet? 


Maar ... aangezien ik vrijdag 3 augustus de sleutel krijg van mijn nieuwe huis in Moordrecht doe ik er nog een schepje bovenop! Je krijgt nl. 10% verhuiskorting wanneer je een bestelling doet via mijn webwinkel en je je bestelling direct bij je thuis laat bezorgen! 

Ga voor mijn webwinkel naar mijn blog stampmydream.blogspot.nl en klik op het lachende babygezichtje! Je hoeft na het doen van je bestelling alleen maar een mailtje te sturen naar stampmydream@gmail.com met als onderwerp VERHUIS KORTING en in de mail je naam en bankgegevens. Je krijgt de korting dan binnen 3 werkdagen op je rekening gestort! 

Natuurlijk kan je ook gewoon je bestelling doorgeven aan mij via stampmydream@gmail.com en bij mij thuis (na afspraak) komen ophalen in Rotterdam Ommoord tot 25 augustus en vanaf 26 augustus in Moordrecht! Ook dan krijg je de 10% VERHUIS KORTING! 

groetjes, 

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten