woensdag 20 mei 2020

Echte Post Is Zoveel Leuker no. 1

Hallo allemaal,

Heb jij dat ook wel eens, dat je even geen inspiratie hebt en de motivatie mist om iets te maken?

Om die reden heb ik mij begin van deze maand aangesloten bij de Facebook Groep "Echte Post Is Zoveel Leuker". Je kan je hier iedere maand opgeven voor een evenement, waarbij je één of meerdere kaarten stuurt naar een andere persoon, die ook meedoet met het evenement. Met een beetje geluk krijg jij dan ook weer leuke kaart(en) toegestuurd.

Ook mijn vriendin Ankie is lid geworden van deze groep. Deze kaart maakte ik voor mijn haar, omdat zij altijd een luisterend oor voor me heeft en voor me klaar staat met raad en daad!


Vandaar ook de tekst "Jij bent echt fantastisch" uit de nieuwe Stempelset van Stampin' Up! "Volop Vrienden".  De Het gebruikte Forever Greenery DSP, de stempelsets "Volop Vrienden" en "Natuurlijk voor Altijd"  staan helaas niet afgebeeld in onderstaande productenlijst, maar deels wel op de foto hieronder!)

Deze stempelsets, het DSP en de gebruikte Forever Flourishing Dies, de Greenery Embossing Folders en de Gold Hoops zijn vanaf 3 juni bij mij verkrijgbaar, net zoals natuurlijk de overige materialen.


Ook kan je bij mij een GRATIS brochure verkrijgen met alle Nederlandse stempelsets bij een bestelling van €25,- of meer!

Je kan via de webwinkel eenvoudig je bestelling plaatsen of een mailtje sturen naar stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike



Product List
Forever Flourishing Dies
€ 44,00
Stitched Rectangle Dies
€ 42,00
Lovely Labels Pick A Punch
€ 28,00
Greenery Embossing Folders
€ 9,75
Gold Hoops Embellishments
€ 9,00
Pretty Peacock A4 Cardstock
€ 10,50
Rococo Rose A4 Cardstock
€ 10,50
Card Stock A4 Pear Pizzazz
€ 10,50
Garden Green A4 Card Stock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
White Vellum A4 Card Stock
€ 12,00
Pretty Peacock Classic Stampin’ Pad
€ 9,00
Rococo Rose Classic Stampin’ Pad
€ 9,00
Pear Pizzazz Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Pretty Peacock 1/2" (1.3 Cm) Scalloped Linen Ribbon
€ 9,75
Rococo Rose 1/2" (1.3 Cm) Scalloped Linen Ribbon
€ 9,75
Linen Thread
€ 6,00
Stampin' Dimensionals
€ 5,00
Multipurpose Liquid Glue
€ 5,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten