zaterdag 23 mei 2020

Een prachtig jubileum!

Hallo allemaal,

De vorige keer toonde ik jullie al een kaart, gemaakt met de "Bedanken in Stijl" suite en eigenlijk kan ik er geen genoeg van krijgen!

Daarom hieronder nog een kaart met deze suite, maar dan in iets andere kleurstelling, namelijk Whisper White, Early Espresso en de nieuwe kleur Bumblebee.



Niet alle producten kon ik hieronder in de productenlijst afbeelden, maar ik gebruikte onder andere de stempelset "Volop Vrienden". Dat is één van de nieuwe Nederlandse stempelsets, die per 3 juni via mij verkrijgbaar is.



Laat me eens weten wat je ervan vindt.

groetjes,

Maaike



Product List
Ornate Garden Specialty Designer Series Paper
€ 18,00
2020–2022 In Color 12" X 12" (30.5 X 30.5 Cm) Cardstock Assortment
€ 15,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Early Espresso A4 Card Stock
€ 10,50
Gilded Gems
€ 8,50
Ornate Borders Dies
€ 41,00
Ornate Layers Dies
€ 45,00
White Stampin' Emboss Powder
€ 7,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten