woensdag 3 juni 2020

Vanaf vandaag de nieuwe Stampin' Up! catalogus!

Hallo allemaal,

Dit is een lang bericht, maar met ZOVEEL INTERESSANTE NIEUWTJES!

Ik heb jullie zoveel te vertellen, ik weet bijna niet waar ik moet beginnen!

Nou, first things first, vanaf vandaag hebben we een nieuwe Stampin' Up! catalogus en wat is die weer mooi!


Boordevol nieuwe stempelsets, prachtig designer series paper, niet te vergeten 5 nieuwe In Color kleuren, ponsen, framelits, lijmproducten, lint, gereedschappen en ga zo maar door ...

Neem daarom snel HIER een kijkje!

Wil jij deze mooie catalogus ontvangen, met daarbij een aparte brochure met alle NEDERLANDSE STEMPELSETS, dan kan je die via mij krijgen voor €3,95 (inclusief verzendkosten), of GRATIS bij een bestelling van €25,- of meer (1 per persoon).

Maar ... er is nog meer GROOT NIEUWS!

Vanaf vandaag is de VERNIEUWDE webwinkel helemaal in het Nederlands! 



Verder wil ik de Host Code bij jullie introduceren! 
Elke maand zal ik een nieuwe Host Code aanmaken. Wat kan je hiermee doen? 

Wanneer je een bestelling invoert via mijn webwinkel, kan je de Host Code van DIE MAAND invoeren! Bij een bestelling van €60,- of meer, krijg je een kado'tje na afloop van de maand (1 per persoon). 

Voor deze maand is dat een pakje van 140 stuks 

PLAKPARELS / PEARL BASIC JEWELS (t.w.v. €6,-). 


Let dus goed op dat je de juiste code invoert! Deze HOST CODE is altijd 30 dagen geldig! 

De code voor 1 tot en met 30 juni is JWF3SJAV.


Dan wil ik jullie verder nog attenderen op de GEWELDIGE AANBIEDING van Stampin' Up! voor deze maand. 

Iedereen die zich deze maand inschrijft bij Stampin' Up! krijgt een

GRATIS PRODUCT PAKKET 



Een product pakket bestaat uit een stempelset met bijpassende pons (punch) of stansen (dies). 
Je vindt de Punch Bundles op pagina 168 - 169 en de Die Bundles op pagina 174 - 179! 

Als dit geen goede deal is, dan weet ik het niet meer!    

Wil je hier meer informatie over hebben, mail me dan via stampmydream@gmail.com. 

Ik denk dat ik jullie nu wel genoeg informatie gegeven heb. Natuurlijk kan je me altijd mailen of bellen wanneer je vragen hebt. 

Geniet van al het nieuws en tot een volgende keer! 

Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten