donderdag 23 juli 2020

Hallo

Vandaag een hele simpele kaart, waarbij ik zelfs gebruikt gemaakt heb van AFVAL! 

Wanneer je van het cardstock van Stampin' Up! twee kaarten snijdt van 21 x 14,5 cm, hou je altijd een reepje over. Deze reepjes heb ik onderaan de kaart geplakt. Grappig toch? 



Via deze link https://s.tamp.in/DINNzq kom je in mijn webwinkel en kan je zien welke artikelen ik heb gebruikt. Om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen, klik je op de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor de maand juli is PU3ZWNX4. Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand zo’n gaaf cadeau van me! 
Stampin’ Up! heeft namelijk een hele leuke muismat ontworpen. Maar let op, deze aanbieding geldt zo lang de voorraad strekt! 
P.S.: Ik heb er alvast een paar ingeslagen, dus kom maar op met die bestelling! 

Daarnaast is het deze maand ook nog eens Bonusmaand bij Stampin’ Up! wat wil zeggen dat je ook nog eens een kortingscode krijgt, bij een besteling van €60,- of meer, van €6,- die je kunt besteden in de maand augustus! 
 
Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten