maandag 10 augustus 2020

All Inclusive kit in de Hoofdrol: Boho Indigo product medley

Hallo allemaal, 

De komende dagen wil ik jullie meerdere kaarten en doosjes laten zien, gemaakt met de 

All Inclusive Kit "Boho Indigo Product Medley"


Om te beginnen vandaag een gouden pizzadoosje. 

Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/BNNqer om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen ik heb gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

Echt niet te geloven wat er allemaal in deze product kit zit en wat je er allemaal mee kunt maken:

 

Een complete stempelset met stansen, 48 vel papier in 6 dubbelzijdige designs, daarnaast ook nog eens 6 vel geëmbost Very Vanilla papier, 2 rollen lint, voorgestanste groene blaadjes in diverse vormen, gouden bloemen en etiketten (totaal 6 vel) en tenslotte nog 40 vilten bloemetjes in 2 maten. 

O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU.

Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Gouden Mini Pizza Boxes toegestuurd. 


Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 


Veel plezier ermee! 

 

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten