woensdag 12 augustus 2020

Thank You notecard

Hallo allemaal, 

Het is zo super eenvoudig om mooie kaarten te maken met de producten uit de Boho Indigo product medley en bijvoorbeeld de Notecards en Envelopes! 


Voor deze kaart heb ik de notecard voor het gemak ietsje kleiner gemaakt, zodat ik precies 9 x 12 cm over hield. Daarna van elk vel designpapier 2 vierkantjes van 2,8 x 2,8 cm gesneden en de voor- en achterkant gebruikt, zodat je 12 verschillende vierkantjes hebt. Dit opgeplakt met een klein randje ertussen. Twee voorgestanste blaadjes erop. Een voorgestanst etiketje bestempeld en een leuk vilten bloemetje erop. O ja, ook nog even een stempeltje op de bijpassende envelop. Klaar is Kees ... ehh Maaike! 


Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/Qlh0gk om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen ik heb gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt! 

O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU. Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Gouden Mini Pizza Boxes. 

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

Wanneer je liever bestelt via mij persoonlijk, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293. 

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten