woensdag 26 augustus 2020

Whale Done!

Hallo allemaal, 

Hebben jullie ook al die leuke product suite Whale of a Time gezien op pagina 94, 95 en 96 van de Jaarlijkse catalogus? Ik ben écht helemaal weg van die suite. Zulke mooie kleuren zijn er gebruikt en zulke gave stempels! 

Het eerste voorbeeld wat ik je wil laten zien, is een échte mannenkaart. Althans, dat vind ik! 


Kijk eens goed naar die geëmboste mat in dezelfde kleur als de kaart. Gaaf toch? 

Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/PL0A0c om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen er zijn gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU. 

Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Golden Mini Pizza Boxes. 

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

groetjes, 

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten