woensdag 24 juli 2024

Deel 8, Shadow Box kaart, Christmas in July Marathon Hop

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Shadow Box kaart zien, geïnspireerd door Connie Stewart.






Op mijn zakelijke Facebook account https://www.facebook.com/Stampmydream kan je hoppen naar deelnemende Dreamgirls teamleden en onze stempelvriendinnen voor een "Christmas-in-July-Marathon" Hop.

Gebruikte materialen:
Stempelsets:
Merriest Trees, 162043

Stansen:
Merriest Trees, 162047

Cardstock:
Misty Moonlight, 153986
Basic Beige, 164512

Designer Series Paper:
Country Woods, 12" x 12", 163393

Inkt:
Misty Moonlight, 153118

Embellishments:
Tinsel Gems Four-Pack, 161623

Lint:
Bordered Ribbon, Basic Beige, 163788

Plakmiddelen:
Multipurpose Liquid Glue, 154974
Mini Glue Dots, 103683

Gereedschap:
Paper Trimmer, 152391
Paper Snips Scissors, 103579
Stampin' Cut & Emboss Machine, 149653

Ik hoop dat jullie dit een leuke Shadow Box kaart vinden? REACTIES worden zeer op prijs gesteld!

En dan nu de ACTIES:
De BESCHRIJVINGEN voor deze KAART en al mijn EERDERE EN VOLGENDE KERSTPROJECTEN DEZE MAAND (!) krijgen jullie wanneer jullie in de maand juli een bestelling doen van minstens €40,- via mijn officiële Stampin' Up! winkel, die je kunt vinden via de link http://www.stampinup.nl?demoid=5005767.

Daarnaast zijn het deze maand van 3 tot en met 31 juli ook nog eens de BONUSDAGEN bij Stampin' Up!, dat wil zeggen dat je voor elke bestelling van €60,- een KORTNGSCODE krijgt van €6,-, die je in augustus mag gebruiken bij een volgende bestelling.
Je kunt zoveel kortingscodes verzamelen als je wilt! Dat wil dus zeggen dat je bij een bestelling van €120,- 2 kortingscodes krijgt etc.

Nou, als dat nog eens geen goede acties zijn, weet ik het niet meer!

groetjes en graag tot zaterdag,

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten