maandag 13 mei 2013

Workshop theedoos beplakken

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een hele leuke workshop mogen geven, waarbij we een theedoos beplakt hebben met het ontzettend leuke designer series paper uit de serie Tea for Two uit de lente/zomer catalogus van Stampin' Up! Tevens hebben we nog wat gemaakt om in de theedoos te doen. 

We hebben overigens verschillende uitvoeringen gemaakt! 






De reacties waren ontzettend goed en daarom heb ik besloten om deze workshop nogmaals te herhalen in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord. 

De workshop duurt van 10.00 tot circa 16.00 uur en is inclusief een lekkere lunch. De prijs van de workshop is €29,95. 

Ik wil zaterdag 25 mei en zaterdag 8 juni hiervoor reserveren. 

Vind je het leuk om één van deze dagen een workshop te komen doen, geef je dan snel op, want de plaatsen zijn beperkt! 

groetjes, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Die ziet er super leuk uit Maaike.
    Vind dit DSPapier ook zo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla, dankjewel voor het compliment!
      Mocht je dit papier ook nog willen hebben, het is nog tot en met eind juni verkrijgbaar (vanaf vandaag zelfs via mijn online webshop, zie rechts boven). Volgens de berichten komt het niet terug in de nieuwe catalogus, dus ik zou zeggen, sla je slag!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen