maandag 8 september 2014

Weekaanbieding, geldig nog vandaag en morgen !!!

Hallo allemaal,

Aangezien ik de afgelopen twee weken geen internet had, kon ik ook de Weekly Deals niet aankondigen, maar dat betekent niet dat ze er niet waren! Het beste kan je gewoon iedere woensdag even een kijkje nemen in mijn webshop om te zien wat er in de aanbieding is.

Deze week, dus tot en met dinsdag 9 september, hebben ze onder andere refills te koop en ik wist het niet toen ik de workshop van vorige week donderdag ging voorbereiden, maar dat is nu net wat je nodig hebt om de kaart met de scheerschuim techniek te maken, die gisteren op mijn blog stond.

Weekly Deals
 
Back To School Ensemble -- Digital Download
Back To School Ensemble - Digital Download
Price: € 15,95€ 9,57
Pistachio Pudding Classic Stampin' Ink Refill
Pistachio Pudding Classic Stampin' Ink Refill
Price: € 3,50€ 2,63
Pool Party Classic Stampin Ink Refill - by Stampin' Up!
Pool Party Classic Stampin Ink Refill
Price: € 3,50€ 2,63
Simply Pressed Clay
Simply Pressed Clay
Price: € 8,50€ 6,38
Soft Sky Classic Stampin' Ink Refill
Soft Sky Classic Stampin' Ink Refill
Price: € 3,50€ 2,63
Strawberry Slush Classic Stampin' Ink Refill
Strawberry Slush Classic Stampin' Ink Refill
Price: € 3,50€ 2,63
Tempting Turquoise Classic Ink Refill - by Stampin' Up!
Tempting Turquoise Classic Ink Refill
Price: € 3,50€ 2,63
Doe er je voordeel mee!

Dinsdagavond om 21.00 uur gaat mijn verzamelbestelling de deur uit en kan je meebestellen. Wanneer je dan je bestelling volgende week bij mij in Rotterdam Ommoord ophaalt, scheelt dat je verzendkosten!

Natuurlijk kan je ook via de webshop zelf bestellen of mij een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com om een aparte Customer order aan te laten maken, zodat het gewoon bij je thuis bezorgd wordt.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten