vrijdag 19 december 2014

Unieke kans voor een gratis Hostess set van Stampin' Up!

Hallo allemaal,

Zoals ik vorige week al aankondigde wil ik mijn klanten (vast of niet) belonen bij een bestelling van € 100,- of meer. Je krijgt van mij dan nl. een gratis Hostess set! Iets, wat je normaal gesproken kan verdienen wanneer je gastvrouw bent voor een party én je een omzet haalt op die party van € 200,- of meer!

Een unieke kans dus!  Neem maar eens een kijkje achterin de catalogus, daar zie je de geweldig leuke Hostess sets staan.

Morgenavond doe ik een eerste bestelling. De artikelen worden naar mijn huisadres verstuurd en vervolgens stuur ik het door naar het dichtsbijzijnde DHL punt bij jou in de buurt, met daarbij de door jou uitgekozen hostess set.

Stuur je bestelling voor zaterdag 20 december 20.00 uur naar stampmydream@gmail.com

Per bestelling reken ik € 4,- verzendkosten, of wanneer je het bij mij komt ophalen in Rotterdam Ommoord natuurlijk niets.

De aktie duurt overigens nog tot 31 december, want dan doe ik een tweede bestelronde.

Voor nu wil ik iedereen alvast een fijn weekend wensen, hele fijne Kerstdagen en tot later!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten