maandag 1 december 2014

Many Merry Stars Kit

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik de workshop Many Merry Stars Simply Created Kit gegeven, waarbij we met het supergave pakket van Stampin' Up! leuke kerststerren gemaakt hebben.

Met dit pakket kan je wel 26 kerststerren maken, die je voor allerlei doeleinden kunt gebruiken.

De grootste ster is werkelijk MEGA, en daarnaast zitten er nog 25 kerststerren in, in diverse maten.

Van de één na grootste maat ster heb ik met behulp van een lampensetje van de Action dit leuke project gemaakt.


Lijkt het je leuk om ook deze workshop te volgen, waarbij we naast dit lampje nog andere leuke projecten maken, dan kan dat, want zaterdag 13 december geef ik deze workshop nogmaals!

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord en duurt van 10.00 tot ca. 16.00 uur.

De kosten van de workshop zijn € 39,95 en dit is inclusief het mega pakket Many Merry Stars Simply Created Kit (t.w.v. € 31,95), koffie/thee met wat lekkers en een lekkere lunch.

Meer informatie verkrijgen of je opgeven kan tot uiterlijk zaterdag 6 december via stampmydream@gmail.com

Je kunt natuurlijk het pakket ook gewoon aanschaffen via een mailtje naar mij (stampmydream@gmailcom)  of via mijn Stampin' Up! webwinkel.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten