dinsdag 17 februari 2015

Label met de stempelset Painted Petals

Hallo allemaal,

Vandaag dag 2 van  The Five Day Art Chain, waarvoor ik uitgedaagd ben door Henrike en Diana. Hierbij is het de bedoeling dat je 5 dagen achter elkaar iets plaatst op je Facebook pagina. Tja, dan kan ik het natuurlijk ook meteen hier plaatsen.

Zoals ik gisteren al zei, kan je overal inspiratie vandaan halen en staat het je ook vrij om gemaakte kaarten en andere projectjes te kopiëren van elkaar.

Zo doen wij als demonstratrices van Stampin' Up! iedere bijeenkomst die we hebben met elkaar ideetjes van elkaar op door middel van een swap (ruil) die we met elkaar doen.

Onlangs was ik in Orlando en ook daar werd druk met elkaar geswapt. Van een Engelse demonstratrice, genaamd Kim Fee, kreeg ik zo'n leuk label. Deze heb ik ook vorige week laten maken door de workshoppers.


Altijd handig om op voorraad te hebben voor als je eens een keer een kadootje of een bloemetje weggeeft aan iemand!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot morgen!

Maaike

1 opmerking: