zaterdag 28 februari 2015

Workshop Stempelset in de hoofdrol met dit keer twee stempelsets én een gastbijdrage van Ankie van de Polder

Hallo allemaal,

Donderdag 12 maart geef ik weer een nieuwe workshop "Stempelset in de hoofdrol".

Deze keer staan er zelfs twee stempelsets in de hoofdrol, te weten de set "Sheltering Tree" en de set "Butterfly Basics".




De set Butterfly Basics is overigens ook als Bundle te koop, tesamen met de "Butterflies Thinlits Dies".

Mijn vriendin Ankie van de Polder zal ook deze keer weer een gastbijdrage leveren! Dat is de vorige keer zo goed bevallen!

De workshop wordt gehouden in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord en duurt van 19.00 - ca. 22.00 uur.

De kosten voor deze workshop zijn € 17,50 en dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en alle materialen die we nodig hebben om 4 a 5 kaarten en/of projecten te maken.

Wanneer je echter één van de stempelsets of de bundel aanschaft via een pre-order, dan krijg je € 5,- korting op de workshop.

Wanneer je beide stempelsets (evt. incl. de thinlits) aanschaft, dan krijg je nog eens € 5,- korting.

Even voor de goede orde, de bundle telt als één stempelset, omdat daar al een korting van 15% op zit!

Je kunt overigens nog eens € 5,- korting krijgen, wanneer je een voor mij nieuwe introducée meeneemt naar deze workshop.

Wanneer je wilt komen, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com.
Wanneer je tevens een pre-order wilt plaatsen, doe dit dan voor donderdag 5 maart a.s., zodat ik ervoor kan zorgen dat de bestelling voor je klaar ligt ten tijde van de workshop!
Natuurlijk kan je ook een andere bestelling bij me plaatsen!

groetjes,

Maaike
06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag)


Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen:

Een reactie posten