zondag 20 november 2016

Online Extravaganza! bij Stampin' Up!

Hallo allemaal,

In Amerika is het de gewoonte om elk jaar in de laatste volle week van november een gigantische UITVERKOOP te houden met super kortingen! Stampin' Up! wil daarbij niet achterblijven en heeft deze week, van 21 tot en met 28 november dus een ONLINE EXTRAVAGANZA !

Deze ONLINE EXTRAVAGANZA is onderverdeeld in verschillende stukjes. Er is een deel alleen verkrijgbaar op maandag 21 november, een ander deel alleen maandag 28 november en het laatste deel is de hele week verkrijgbaar (zo lang de voorraad strekt!).

De kortingen variĆ«ren van 20 tot maar liefst 40%. 

Hieronder staat een overzicht wat je kunt verwachten, maar ... wees er snel bij want
OP = OP! 




Helaas krijg ik bovenstaande lijsten niet groter op mijn scherm, maar wanneer je naar mijn webwinkel gaat, kan je deze ook bekijken en meteen je bestelling doen! 

Het is het makkelijkst en het snelst wanneer je zelf online bestelt. Natuurlijk zou ik het het leukst vinden wanneer je dat via mijn webwinkel doet! Wanneer de link niet werkt, ga je hiervoor naar www.stampinup.nl en kiest voor het blokje "Find a demonstrator". Daarna "Demonstrator Directory Netherlands" en vult vervolgens mijn voornaam "Maaike" in en mijn achternaam "de Ridder-Sack". Daarna klik je op "Search" en vervolgens op "Shop now". Je komt nu in mijn webwinkel terecht. Iedereen die online een bestelling doet, krijgt van mij de komende weken een leuk BEDANKJE thuis gestuurd! 

De artikelen zijn te koop zo lang ze op voorraad zijn en ik wil niet dat je achter het net vist! Je hebt hiervoor echter wel een creditcard nodig. 

Wanneer je geen creditcard hebt, kan je me natuurlijk een mailtje sturen, maar stuur dan ook even een berichtje naar mijn telefoon (06-12949293), want ik moet de komende dagen wel gewoon werken. Ik probeer elke lunchpauze en natuurlijk ook 's avonds mijn mail te lezen en de bestellingen te verwerken. 
De artikelen zijn bij mij thuis in Rotterdam Ommoord op te halen. Wanneer ik een verzamelbestelling kan doen, zijn de verzendkosten voor mij, maar wanneer ik alleen voor jou moet bestellen, verdelen we de kosten, dus betalen we ieder € 3,00. 

Heel veel plezier met deze gave Online Extravaganza !!!

groetjes,

Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten