zaterdag 1 juli 2017

Bonus verdienen in juli om te gebruiken in augustus

Hallo allemaal,

Stampin' Up! heeft weer een leuke actie!




Voor elke €60,- die je bestelt in juli krijg je van Stampin' Up! een €6,- bonus coupon, die je bij hen kan besteden in augustus! Dat is even makkelijk geld verdienen!

De coupon kan je gebruiken van 1 tot en met 31 augustus, gewoon via een bestelling bij mij of via de webshop.

Vorig jaar hebben we deze actie ook gehad en dat was écht een enorm succes!

Aarzel dus niet langer en zend je wensenlijstje naar mij via stampmydream@gmail.com of ga naar mijn webshop om zelf je bestelling te doen.

O ja, elke bestelling via mij boven de €50,- wordt kosteloos verstuurd naar elk adres in Nederland. Wanneer je zelf een bestelling hebt gedaan via de webshop en je hebt mij gekozen als jouw demonstrator, stuur me dan even een mailtje, zodat ik de €5,95 verzendkosten naar je kan overmaken.

groetjes,

Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten