dinsdag 5 september 2017

Herfst/Winter catalogus online en om dat te vieren in september GRATIS Liquid Glue of GRATIS verzendkosten !

Hallo allemaal,

Een beetje laat, ik weet het, maar de nieuwe Herfst/Winter catalogus is online!


Deze Herfst/Winter catalogus staat weer boordevol met mooie nieuwe items en is geldig van 1 september 2017 tot en met 2 januari 2018.

Afgelopen donderdag heb ik al m'n Kick Off Party gegeven voor deze catalogus en de bestelde producten heb ik vanmorgen al binnen gekregen! Yeah !!!

Wil jij nu ook bestellen uit deze geweldige catalogus of uit de jaarlijkse catalogus, dan heb ik een leuke aanbieding voor jou!

Gedurende de maand september betaal ik je verzendkosten terug wanneer je bij mij een online order plaatst van €50,- of meer! Je hoeft mij alleen maar een mailtje te sturen met je ordernummer en je bankrekeningnummer via stampmydream@gmail.com.



Of ... wanneer je in de buurt van Rotterdam Ommoord woont, dan kan je je bestelling aan mij doorgeven via stampmydream@gmail.com. Wanneer je de bestelling komt ophalen, ontvang je een flesje Liquid Glue GRATIS bij een bestelling van €50,- of meer.

Leuker kan ik het niet maken! 

Graag hoor ik van je! 

groetjes,

Maaike 



1 opmerking: