zaterdag 4 november 2017

Stempelset in de Hoofdrol (Kerst) workshop donderdag 9 november

Hallo allemaal,

Aanstaande donderdag 9 november geef ik weer een workshop Stempelset in de Hoofdrol.

De voorbereidingen voor deze workshop zijn in volle gang, maar ik kan je nu al vertellen dat we (nog meer) Kerstkaarten gaan maken!

Ik neem hiervoor dan ook niet één stempelset in de Hoofdrol, maar meerdere sets.

Heb jij ook zin om te komen?

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.30 tot ca. 22.00 uur en kost €17,50. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers.

Wanneer je een Kerst stempelset besteld, krijg je €5,- korting op de workshop.

Wanneer je je bestelling uiterlijk zondagavond 20.00 uur doorgeeft aan me, ligt deze klaar voor je tijdens de workshopavond!

Geef je snel op via stampmydream@gmail.com.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten