dinsdag 5 juni 2018

Even bijpraten, want ... wij gaan verhuizen!

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel gemerkt hebben, heb ik de laatste tijd weinig op dit blog gepost, behalve af en toe wat acties en aankondigingen voor workshops.

De reden hiervoor is dat ik o.a. erg druk ben geweest met een grote verandering in ons leven, want ... wij gaan verhuizen!



Zoals jullie weten, woon ik momenteel samen met Danny, mijn echtgenoot, in Rotterdam Ommoord, waar ik onder andere een leuke workshopruimte heb op de begane grond, de voormalige garage en gang. Maar ... ik wil al heel lang weer op de begane grond wonen, waarbij ik vanuit de woonkamer zo de tuin in kan lopen en dan het liefst met een tuin op het zuid/westen, zodat ik 's middags, wanneer ik thuis kom uit mijn werk, ook nog even van de zon kan genieten en misschien zelfs wel in de tuin kan eten.
En weet je ... die heb ik gevonden!

3 augustus krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis in Moordrecht. Dit huis heeft helaas geen aparte workshopruimte, dus de workshops worden straks gewoon lekker aan de keukentafel gegeven.

Maar dit huis heeft wel een tuin op het zuid/westen en ook nog eens heerlijk langs een sloot met knotwilgen. Hoe landelijk wil je het hebben?



Natuurlijk krijg ik daar ook een heerlijke kamer waar ik al mijn spulletjes voor Stampin' Up! kan opbergen en lekker kan gaan zitten freubelen.



En nee ... ik krijg geen baby! Dit zijn de foto's van de huidige bewoners! ;-)

Wanneer je nieuwsgierig bent naar de rest, kijk dan even op de site van Funda!

Ik kijk er al helemaal naar uit!

De komende tijd hoop ik nog wel het één en ander op dit blog te laten zien van Stampin' Up!, van wat we allemaal gemaakt hebben of nog gaan maken, maar mocht je een poosje weinig of niets van me horen, dan weet je waar ik uithang!

groetjes,

Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten