woensdag 14 november 2018

Swaps tijdens OnStage Live in Orlando, november 2018


Hallo allemaal,

Zoals jullie weten ben ik naar OnStage Live in Orlando gegaan.

Het is de gewoonte tijdens zo'n event om kaarten of 3D projectjes met elkaar te ruilen, dat wordt SWAPPEN genoemd.

Ik had 50 kaarten gemaakt om te ruilen tegen andere kaarten. Zodoende krijg je weer nieuwe inspiratie om zelf te gebruiken. Het was de bedoeling om iets te maken, wat te maken had met het 30-jarig jubileum van Stampin' Up!

Mijn kaart was deze:


Tijdens mijn verblijf zag ik al dat de foto van de kaart en het bijbehorende verhaal niet geplaatst waren, daarom alsnog. Hieronder zie je ook de gebruikte materialen. Wanneer je op een afbeelding klikt, kom je direct in mijn webshop. Makkelijk hè?

groetjes,

Maaike


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten