vrijdag 4 januari 2019

Sale-a-Bration Party

Hallo allemaal,

Wat zou je ervan zeggen wanneer ik GRATIS EN VOOR NIETS bij jou thuis met familie en vrienden, of op je werk met collega's, of bij je sportvereniging met mede sportfanaten, of waar dan ook ...


een gezellige Stampin' Up! party kom geven, waarbij jullie twee leuke kaarten maken en kunnen kennismaken met de onwijs gave producten van Stampin' Up! ?

Ik neem alles mee wat daarvoor nodig is en laat jullie zien wat er mogelijk is.

Wanneer er dan ook nog mensen zijn, die geïnteresseerd zijn in onze mooie hobbymaterialen en eventueel bestellingen willen plaatsen, dan geeft Stampin' Up! bij elke bestelling van €60,- of meer een gratis product weg. Wanneer een bestelling €120,- bedraagt, kan de persoon zelfs kiezen voor 2 producten of één groot product!

En jij kan als hostess (gastvrouw) nog eens extra gratis producten verdienen, wanneer het totaalbedrag aan bestellingen meer dan €200,- bedraagt!

Nou, lijkt het je wat?

Neem dan contact met mij op via de mail stampmydream@gmail.com of bel me via 06-12949293
(maandag, woensdag en donderdag liefst na 18.00 uur of op dinsdag en vrijdag de hele dag).

groetjes,

Maaike

P.S.: Ik woon in Moordrecht en geef party's binnen een omtrek van ca. 50 km. Indien je verder weg woont, kan ik je wellicht in contact brengen met iemand bij jou in de buurt!

1 opmerking:

  1. According to Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 pounds less than we do.

    (By the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click on this link to uncover if this quick questionnaire can help you unlock your true weight loss possibility

    BeantwoordenVerwijderen