dinsdag 11 augustus 2020

A Bunch of Birthday Love to You kaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, gemaakt met de Boho Indigo product medley. 


Het leuke van deze product medley vind ik dat je niet bijvoorbeeld 4 x 4 dezelfde kaarten maakt, zoals in veel andere kits, maar dat je helemaal zelf bedenkt wat je ermee maakt. En daarom wil ik jullie graag de komende dagen met mijn voorbeelden op ideetjes brengen. 

Zoals ik jullie gisteren al liet zien, zit er zoveel in deze product medley. 

 Een complete stempelset met bijbehorende stansen, 48 vel papier in 6 dubbelzijdige designs, daarnaast ook nog eens 6 vel geëmbost Very Vanilla papier, 2 rollen lint, voorgestanste groene blaadjes in diverse vormen, gouden bloemen en etiketten (totaal 6 vel) en tenslotte nog 40 vilten bloemetjes in 2 maten. 


Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/duvp8k om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen ik heb gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!


O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU.

Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Gouden Mini Pizza Boxes toegestuurd. 

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 


Wanneer je liever bestelt via mij persoonlijk, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293.


Veel plezier ermee! 

 

Maaike de Ridder-Sack


Geen opmerkingen:

Een reactie posten