donderdag 15 oktober 2020

Droom van een Witte Kerst

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, gemaakt met dezelfde set als gisteren, maar dan in andere kleuren.


Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/xljk8X om naar mijn Stampin' Up! webwinkel te gaan om te zien welke artikelen er zijn gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

Om te vieren dat ik mijn YouTube kanaal Stamp My Dream deze maand officieel geopend heb, heb ik een WAANZINNIG KADO bedacht als Hostess kado voor deze maand, namelijk de MINI PAPER CUTTER, ter waarde van maar liefst €12,- bij een bestelling van €75,- of meer.

Deze papiersnijder is NORMAAL GESPROKEN NIET VERKRIJGBAAR VOOR KLANTEN, dat maakt het nog eens EXTRA SPECIAAL!

Wil je deze handige papiersnijder ook hebben, gebruik dan de Hostess code voor de maand oktober FMTM2C6E in mijn Stampin' Up! webwinkel of geef deze door in je bestelling naar mijn mailadres stampmydream@gmail.com.

Je krijgt de papiersnijder dan na afloop van deze maand GRATIS thuisgestuurd.

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-)

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten