zaterdag 27 juli 2024

Deel 9, Doorkijk kaart, Christmas in July Marathon Hop

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuke doorkijk kaart zien, wat diepte geeft aan je kaart. Deze is gebaseerd op de kaart die ik van Jolan Meurs kreeg eerder dit jaar.



Ik heb overigens een trucje uitgehaald met de ovale stans van de Greetings of de Season stansen. Ik ben benieuwd of iemand dit ziet?



Gebruikte materialen:
Stempelset:
Merriest Trees, 162043
Greetings of the Season, 164325*

Stansen:
Merriest Trees, 162047
Greetings of the Season, 164112*

Cardstock:
Pool Party, 124391
Misty Moonlight, 153086

Designer Series Paper:
Winter Meadow, 30,5 x 30,5 cm, 162133

Window Sheets, 142314

Inkt:
Pool Party, 147107

Embellishments:
Adhesive-backed Pearl Trio, 163319

Plakmiddelen:
Multipurpose Liquid Glue, 154974

Gereedschap:
Paper Trimmer, 152391
Stampin' Cut & Emboss machine, 149653

Ik hoop dat jullie dit een leuke doorkijk kaart vinden? REACTIES worden zeer op prijs gesteld!

En dan nu de ACTIES:

De BESCHRIJVINGEN voor deze KAART en al mijn EERDERE EN VOLGENDE KERSTPROJECTEN DEZE MAAND (!) krijgen jullie wanneer jullie in de maand juli een bestelling doen van minstens €40,- via mijn officiĆ«le Stampin' Up! winkel, die je kunt vinden via de link http://www.stampinup.nl?demoid=5005767.


Daarnaast zijn het deze maand van 3 tot en met 31 juli ook nog eens de BONUSDAGEN bij Stampin' Up!, dat wil zeggen dat je voor elke bestelling van €60,- een KORTNGSCODE krijgt van €6,-, die je in augustus mag gebruiken bij een volgende bestelling.

Je kunt zoveel kortingscodes verzamelen als je wilt! Dat wil dus zeggen dat je bij een bestelling van €120,- 2 kortingscodes krijgt etc.

Op mijn zakelijke Facebook account https://www.facebook.com/Stampmydream kan je hoppen naar deelnemende Dreamgirls teamleden en onze stempelvriendinnen voor een "Christmas-in-July-Marathon" Hop.

groetjes en graag weer tot woensdag,

Maaike de Ridder-Sack

*Online Only product

Geen opmerkingen:

Een reactie posten