zaterdag 18 augustus 2012

Friends


Goedenavond allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een gemeentelid van onze kerk, die morgen uitgezonden wordt en voor een jaar in Chili gaat werken met weeskinderen en daklozen. Ik vind dat zo super van haar!


Daarbij heb ik een omslagje gemaakt met een zakje snoep erin voor de reis en om haar te laten weten dat ze vrienden heeft hier in Nederland, die aan haar denken!

Zowel voor de kaart als voor het omslagje heb ik materialen gebruikt van Stampin' Up! als My Mind's Eye en Penny Black.

Vanaf oktober zal ik alleen nog materialen gebruiken van Stampin' Up!, maar zo lang Stampin' Up! nog niet in Nederland is, probeer ik toch het "oude spul" eerst op te maken. Moet tenslotte de spullen uit mijn webwinkel ook verkopen! 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

groetjes en een fijn weekend verder!

Maaike

5 opmerkingen:

  1. ik vind hem super mooi geworden, vind de kleur helemaal top....knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig, mooie kleuren.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ! Zal ze vast heel blij mee zijn. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk, ik hoop dat je gemeente leden een mooie en veilige tijd zullen hebben.

    Gebed doet wonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen