vrijdag 3 augustus 2012

Trifold card Friends

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond eindelijk weer even de tijd gehad om een nieuwe techniek uit te proberen, nl. de zogenaamde Trifold Card. Wat is dit gaaf om te doen!


Het papier dat ik gebruikt heb, is Chocolat Chip, Crumb Cake, Whisper White en Real Red. De inkt is natuurlijk ook Real Red en Chocolat Chip. Verder een stukje gestreept lint Chocolat Chip en een gespje uit  de Embellishment kit Hodgepodge Hardware. O ja, voor het rode stukje cardstock heb ik de Scallop Edge pons gebruikt. De stempels zijn allemaal uit de serie Vintage Vogue. 

Hieronder nog even een plaatje, zoals de kaart eruit ziet wanneer die opgevouwen is. 


Vind je het leuk om dit soort technieken ook te leren, geef je dan op via een emailtje naar www.stampinupholland@gmail.com . Ik ben ook bereid dit bij mensen thuis te doen of in een zaaltje bij u in de buurt of op het werk. 

Heb je interesse om zelf Stampin' Up artikelen te kopen of te verkopen, of wil je demonstratrice worden, geef je dan bij mij op. Ik zal je alle hulp bieden die je nodig hebt om hiervan een succes te maken. 

Kijk dan ook nog even naar het eerdere bericht van vandaag voor meer informatie hierover!

Fijne dag vandaag! 

Maaike

1 opmerking: