zondag 11 november 2012

Nog helemaal in doosjes sferen ...

Het is toch zo leuk om doosjes te maken waar hele kleine kadootjes in kunnen!

Zie hieronder twee doosjes, die ik gemaakt heb met de Bigz Die Petite Purse Bigz L, die staat op pagina 194 van de Annual Catalogue van Stampin' Up!


Het gebruikte cardstock is Pacific Point uit de Brights collectie (pag. 153) en Crumb Cake uit de Neutrals collectie (pag. 156).

De gebruikte stempels komen uit de stempelsets Come to Bethlehem (pag. 20), Tags til Christmas (pag.11) en Open Sleigh (pag. 12). Op de ene klep staat "Do not open til Christmas" en op de andere staat "Even the naughty deserve something nice!" Grappig toch?

De rode inkt is Cherry Cobbler uit de Regals collectie (pag. 153) en de witte inkt is geëmbost, dus met behulp van Versamark inkt en Stampin' Emboss Powder White (beiden pag. 159).

Het bloemetje is een Paper Daisy (pag. 175) met een bradje er door (pag. 174).

O ja, ik heb ook nog de Modern Label punch (pag. 183) gebruikt.

Ik vind het zelf een leuk geheel geworden. Wat vinden jullie?

groetjes, Maaike

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige tasjes Maaike. Vooral die blauwe spreekt me erg aaan. Waarom?? Ik zou het niet weten jij? :-) groetjes, ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwww ik word weer hebberig hiervan zeg...wat een leuke tassies en op deze manier kan ik er voor elke outfit eentje maken hihi knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zeg je me wat Petra! Ja, 'ns even kijken wat ik nog in de kast heb hangen ;-)

      Verwijderen
  3. Hi Maaike. Wat heb je een gezellige en mooie blog. Heel leuk om zo eens te zien wat je allemaal hebt gemaakt. Bedankt voor de inspiratie en leuke ideeen. Je hebt echt talent hoor. Ik heb me gelijk maar aangemeld als volger van je blog. Leuk om weer eens terug te kunnen komen. Welcome als je het ook leuk vind om eens eenn kijkje op mijn Blog te nemen. Hier is de link: http://thepursuitofstampiness.blogspot.ca Gezellig :)

    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen