zaterdag 27 april 2013

Workshop met High Tea bij Annette Elias

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een workshop gegeven bij Annette Elias thuis.

We hebben een houten theedoos bekleed met het onwijs leuke en veelzijdige Tea for Two Designer Series Paper van Stampin' Up!


Voordat we dit gedaan hebben, is de doos eerst bewerkt met een aantal lagen gesso en de randjes met Soft Suede inkt, om zodoende een beetje een vintage achtig uiterlijk te krijgen. 



Halverwege de middag hebben we een pauze gehouden, want Annette heeft ons verwend met een geweldige high tea! Tjongejonge zeg, dat kan je wel aan haar overlaten!

Ziet dat er goed uit of niet? 

Hieronder kan je wel zien dat het ook erg gezellig was!  



Graag wil ik Annette bedanken voor de enorme verwennerij en de geweldige gastvrijheid en verder alle dames die aanwezig waren. Ik vond het een supergezellige middag en volgens mij jullie ook! 

Enne ... Annette en Jeroen, ook nog bedankt voor het lekkere eten hè! 

Graag nog eens tot een volgende keer! 

groetjes, Maaike

1 opmerking:

  1. Hier heb ik wat gemist Maaike.... wat een leuke dag moet dat zijn geweest. En het ziet er ook heel gastvrij uit bij Annette.

    BeantwoordenVerwijderen