zondag 14 juli 2013

My Digital Studio, 1e probeersel

Hallo allemaal,

Binnenkort is er via Stampin' Up! ook een digitaal fotoprogramma verkrijgbaar, genaamd "My Digital Studio"

Natuurlijk mogen wij dat als demonstratrices eerst even uitproberen.Zie hieronder mijn eerste probeersel.

Toen ik in april/mei van dit jaar in Israël was met een hele groep mensen, deels uit onze eigen kerk, hebben we in een Kibboets tuintjes aangelegd met de kinderen, die daar wonen.


Deze lay-out maken was écht heel eenvoudig! Je neemt gewoon een standaard format en sleept je foto ernaar toe. Tekstje toevoegen en klaar is Klara (ehhh, Maaike dus).

Nou, is dat gaaf of niet? Ik ga binnenkort verder om zelf leuke lay-outs te maken! Eerst nog even m'n 2000 foto's uitzoeken van bovengenoemde reis.

Tot gauw!

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook superleuk speelgoed. Ben blij dat ik MDS al kon kopen en ik hoop dat deze voor onze klanten ook snel komt.
    Hele leuke layout heb je gemaakt. En succes met je 2000 foto's.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie Eveline! Maarre ... die layout was een standaard layout van SU zelf hoor! Niets van mij bij. Maar wel zo makkelijk voor iedereen, die het uit wilt proberen! liefs, Maaike

      Verwijderen