zaterdag 14 december 2013

Een onvergetelijke teamdag bij Caroline van der Straaten

Hallo allemaal,

Ik ben net thuis van een onvergetelijke teamdag bij Caroline van der Straaten in Wateringen.Tjongejonge zeg, wat hebben wij toch een gezellig team!

Door Caroline was een geweldige ruimte gehuurd bij buurtcentrum Joop en daar konden we dus lekker ons gang gaan met knutselen. Drie teamleden hadden een leuke workshop voorbereid.

Jolan Meurs heeft ons laten zweten met de Envelope Punch Board. Zij had zelf ook wat voorbeelden gemaakt, zoals je hieronder ziet.


En alles tot in de puntjes goed voorbereid! 



Hierna werd Yolanda Pasterkamp door Caroline in het zonnetje gezet, want zij had onlangs het volgende level gehaald, Brons 3, bij Stampin' Up! Van harte gefeliciteerd nogmaals Yolanda!


Ze kreeg van Caroline een leuk presentje!



Daarna deden we twee leuke projectjes met Yolanda Pasterkamp.

En als laatste maakten we nog drie kaarten, die voorbereid waren door Nina Janssen.

Wat wij zelf gemaakt hebben, laat ik jullie morgen zien, want helaas heb ik dat nog niet op de foto gezet en is het nu te donker om te doen.

Meiden, allemaal heel hartelijk dank voor het voorbereiden van alles, van het regelen van de ruimte, het maken van de workshops en de zorg voor de catering. Dit is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

groetjes,

Maaike

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je 't zo naar je zin hebt gehad! Ben benieuwd naar de rest van je maaksels! :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik had geweten dat Jack zijn vliegtuig zou gaan missen en dus een dag later pas thuis kwam was ik ook gekomen. Maar in januari zie ik jullie gelukkig allemaal weer.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks like you had a fun Day Maaike! The little boxes and crackers are lovely! :)
    Happy new year! :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen