vrijdag 27 december 2013

Eindejaarsknaller bij Stamp My Dream !!!

Goedemiddag allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben gehad? Nog een paar dagen dan vieren we al weer Oud & Nieuw! Wat gaat de tijd toch snel!

Persoonlijk heb ik een heel goed jaar gehad, waarin ik veel nieuwe vriendinnen heb leren kennen door middel van Stampin' Up! tijdens party's en workshops, bijeenkomsten van Stampin' Up! en niet te vergeten de Conventie, die we de vorige maand hebben gehad in Manchester.

Om dit te vieren, heb ik een leuke EINDEJAARSKNALLER bedacht!


Iedereen die voor 31 december 'S MIDDAGS 12.00 uur nog een bestelling bij mij plaatst, krijgt een tegoedbon ter waarde van 10% van haar bestelling! Deze is te besteden bij de volgende bestelling in het nieuwe jaar. De geldigheid loopt tot en met 31 maart 2014.

Doe je dus een bestelling van € 50,--, dan krijg je een tegoedbon van € 5,--, die je bijvoorbeeld kunt inwisselen tijdens de Sale-a-Bration, die begint op 28 januari 2014.

Je kunt je bestellen mailen via stampmydream@gmail.com

Deze aanbieding geldt ook voor degene die een bestelling doen via de webwinkel. Ik stort dan het bedrag op je bankrekening, na het plaatsen van je tweede bestelling.

Rest mij nog om iedereen een gezellig jaarwisseling toe te wensen en alle goeds, maar vooral veel gezondheid en creativiteit voor het nieuwe jaar!


Proost alvast!

Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten